12 January 2010

ash.ush.ish

ash.ush.ish ialah seorang makhluk kepada Penciptanya, anak kepada mak abahnya, adik kepada abang - abangnya, cucu kepada atok dan neneknya, auntie kepada anak buahnya, sepupu kepada sepupu sepupunya, saudara kepada saudara - saudaranya, kawan kepada kawan - kawanya, musuh kepada musuh - musuhnya, pelajar kepada guru - gurunya, pekerja kepada majikanya, dan INSYAALLAH suatu hari nanti (entah bile) menjadi bakal isteri kepada bakal suaminya serta bakal ibu kepada bakal anak - anaknya..=D

**********

bloh ash.ush.ish ini lebih kepada blog bergambar, manakala blog ashk4nn lebih kepada port membebel si ash.ush.ish ni.. kebanyakkan gambar dekat sini ade dekat facebook, tapi ada jugak yang takde. menjadi pemilik d90 sejak Mei 2010, pemilik Fisheye sejak Oktober 2009, pemilik Holga120GCFN sejak Disember 2009. menangkap gambar hanyalah untuk suka - suki je. buat masa ni takde keyakinan lagi nak snap orang bertunang ke kahwin ke even ada 2,3,4,5 orang yang dah tanya. sorry, serius tak konfiden lagi! aku rasa bukan senang nak snap orang kawin or tunang. udahla moment itu sekali untuk seumur hidup. lagipun bagi aku, aku perlu kenal orang yang aku nak snap, supaya senang nak bekerjasama. aku tak jadi malu nak snap beliau, and beliau tak malu nak disnap oleh aku. (eh, tetibe pakai ganti diri aku kan..) okay, senang cite biarlah masa yang menentukan bila aku nak serius dalam bidang ini.

**********

24jam hidup ash.ush.ish ni berkurung dalam markas (bilik) dengan mengadap komputer. sila jangan tanya la suka tengok cerita apa dekat tv, berita semasa ke apa, memang tak pernah ambil tau. (ok, aku tau hidup aku memang bosan. hahhaha.) k, cukoplah membebel kat sini. ntah berapa bulan sekali aku tuka aboutme aku..:P ok, semoga apa yang kita buat, sentiasa diredhai dan diberkati Allah SWT =)


No comments: